Search with BusoLA

vineri, 1 ianuarie 2010

Traian Basescu Urari de anul nou

Dragi romani,

Am trecut cu totii printr-un an greu. Nu a fost usor.

Peste nevoia de reforma a tarii s-au suprapus atat criza economica mondiala, cat si criza politica romaneasca. Chiar si asa, cu pretul unor sacrificii suportabile, am reusit sa trecem peste acest an greu.

Semnele pe care le avem pentru urmatorul an sunt incurajatoare. S-a terminat criza politica si suntem pe cale sa iesim si din criza economica in anul care vine.
Cred cu tarie ca aceasta criza este si o ocazie pentru noi, romanii. Ocazia de a face acum ce trebuie facut pentru modernizarea tarii si pentru evolutia ei. Acest lucru presupune sa facem anumite sacrificii. Pentru ca schimbarea tarii se poate face doar daca fiecare dintre noi schimbam ceva la noi insine pentru a deveni mai buni, mai profesionisti, mai solidari. Incepand cu clasa politica si pana la nivelul fiecarui roman in parte.

Dragii mei,
Va multumesc ca mi-ati fost alaturi in acest an greu, mai ales in timpul campaniei electorale. Unii mi-ati dat incredere si speranta pentru a continua reformele pe care le-am inceput, altii mi-ati dat o lectie pentru greselile pe care le-am facut. Pentru toti voi fi un presedinte mai bun!

Va invit sa fiti alaturi de mine in continuare.
Animati de aceleasi ganduri de mai bine pentru cei din jurul nostru vom putea sa trecem peste greutati si sa vedem lucrurile bune care ne inconjoara.

Va doresc un An Nou mai bun, in care fiecare dintre noi sa evolueze si la sfarsitul caruia sa putem spune ca suntem mai buni si ca ne este mai bine.

La multi ani! Buni!

Doamne ajuta!

Traian Basescu
Presedintele Romaniei

Niciun comentariu: